Klantenservice
1 Contact
1.1 Waar kunnen we je mee van dienst zijn?

Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Wij doen er daarom alles aan om het aankoopproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

 

Is er toch iets niet naar wens? Heb je vragen of wil je iets anders delen? Neem dan contract met ons op door middel van:

  • Het contactformulier aan de rechterkant van deze pagina
  • Via email klantenservice@rockbabe.nl
  • Telefonisch op 040-3041467 (maandag t/m zondag van 08.00 – 22.00 uur)

 

Wij streven er naar je dezelfde dag nog een antwoord terug te sturen.

 

Stel vragen over je order via “Mijn account” -> “Tickets”. Op deze manier is de vraag direct gekoppeld aan je bestelling en kunnen we je nog sneller van dienst zijn.

2 Verzending
2.1 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij nemen de verzendkosten voor onze rekeningen. Verzending is voor jou daardoor altijd gratis.
2.2 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Orders die op werkdagen voor 12.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verstuurd. PostNL hanteert een 24 uurs levering van maandag t/m zaterdag. Je zult je bestelling (onder voorbehoud) de volgende dag in huis hebben.
2.3 Mijn pakket wordt morgen bezorgd maar ik ben niet thuis. Wat nu?
Als je op het moment van bezorging niet thuis bent, zal de koerier een
bericht achterlaten. Op dit briefje staat een code, waarmee je via
internet de bezorgdag en locatie kunt wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de
volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede
poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de
dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs, het
pakket vanaf de volgende werkdag binnen 3 weken afhalen.
2.4 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Je kunt door middel van de via mail toegezonden Track & Trace link, zien waar je pakket zich op dat moment bevindt.
2.5 Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres door te geven.
2.6 Kan ik mijn pakket bij een afhaalpunt laten bezorgen?
Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kun je er voor kiezen om je bestelling bij één van de 2600 PostNL afhaalpunten te laten bezorgen.

Kijk voor meer informatie op Verzenden & Retourneren
3 Retourneren
3.1 Moet ik retourkosten betalen?
Nee, wij nemen de retourkosten voor onze rekening. Retourneren is daarom voor jou gratis.
3.2 Ik wil mijn bestelling (gedeeltelijk) retour sturen. Kan dat?

Wil je een artikel ruilen of retourneren? Geen probleem! Dat kan binnen 14 dagen snel, eenvoudig en gratis door middel van het bijgeleverde retourformulier en retourlabel. Kijk voor meer informatie op Verzenden & Retourneren



3.3 Wanneer ontvang ik een reactie op mijn retourzending?
Zodra de geretourneerde artikelen door ons zijn ontvangen wordt je hiervan op de hoogte gebracht.
Kijk voor meer informatie op Verzenden & Retourneren
3.4 Ontvang ik mijn geld retour?
Na ontvangst van de retourzending zullen wij binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag terugstorten.
Kijk voor meer informatie op Verzenden & Retourneren
4 Betaalmethoden
4.1 Op welke manier kan ik betalen?
Bij RockBabe kun je op een snelle en veilige manier betalen via IDeal.
5 Privacy
5.1 Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Om het aankoopproces af te ronden hebben we gegevens van je nodig. We slaan je persoonlijke gegevens op in een beveiligde database en daar blijven ze ook! We geven je informatie niet door aan derden.
Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »