Verzenden & retourneren

Verzenden

Natuurlijk wil je snel van je aankopen genieten. Dat begrijpen wij als geen ander! Onze pakketten worden met PostNL verzonden waardoor je bestelling van maandag t/m zaterdag* bij je thuisbezorgd kan worden. Heb je op werkdagen voor 12.00 uur besteld, dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden en heb je het de volgende dag in huis**.

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Komt de bezorgdag je niet uit? Dan kun je als extra service via de Track & Trace e-mail op de PostNL site de afleverdag en/of tijd van bezorging nog wijzigen! Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00uur op de dag van bezorging.

Omdat we blij zijn met jou als klant betalen we graag de verzendkosten! Verzending is daarom voor jou gratis!

* bezorging in Vlaanderen van dinsdag t/m zaterdag
* bezorging in Wallonië van maandag t/m vrijdag
** bezorging in Duitsland neemt 2 tot 3 werkdagen in beslag

Overdag niet
thuis?

Kies dan voor Pakje Gemak*! Laat je pakket afleveren op het dichtstbijzijnde PostNL punt. Tijdens het bestelproces kies je heel eenvoudig voor een afleverpunt bij jou in de buurt. Zodra het pakket is afgeleverd ontvang je hiervan een bericht en kun je het dezelfde werkdag nog afhalen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

* voor levering in België en Duitsland helaas niet mogelijk


Retourneren/Ruilen

Toch niet blij met je aankoop? Dat is vervelend voor je en gaan we regelen!

Wat mag je van ons verwachten?

-  Wij nemen de retourkosten voor onze rekening. Retourneren is voor jou gratis
-  We vragen niet om een reden voor je retour
-  14 dagen bedenktermijn
-  Ruilen: je nieuwe aanwinst vaak de volgende dag al in huis
-  Retourneren: je geld binnen 5 werkdagen (na ontvangst retourpakket) teruggestort op je rekening
-  We houden je via mail op de hoogte van de retourafhandeling

Wat vragen we van jou?

-  Het retourpakket binnen 14 dagen gratis aan ons retour te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

 

Retourprocedure 

Wil je een artikel ruilen of retourneren? Geen probleem! Dat kan snel, eenvoudig en gratis door het volgen van de volgende stappen:

-  Vul het retourformulier in en mail dit naar klantenservice@rockbabe.nl
-  Artikelen in originele staat en verpakking verpakken
-  Pakket voorzien van via mail aangeleverd (gratis) retourlabel
-  Pakket afgeven bij postkantoor of één van de 2600 PostNL afhaalpunten

Zodra de geretourneerde artikelen door ons zijn ontvangen wordt je hiervan op de hoogte gebracht en zullen wij binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag terugstorten of (in geval van ruiling) het nieuwe artikel direct naar je versturen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x